نقش اتوماسیون اداری در شفافیت اطلاعات، شاه‌کلید حل بحران اقتصادی

نقش اتوماسیون اداری در شفافیت اطلاعات، شاه‌کلید حل بحران اقتصادی

وقتی از دید اقتصاد کلان نگاه کنیم شاید نقش اتوماسیون اداری در حل بحران اقتصادی چندان واضح نباشد اما توجه به زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در کاهش فساد و سلامت اقتصادی اهمیت این مقوله را آشکارتر می‌کند. در ماه‌های اخیر و طی حوادث سیاسی ناشی از خروج آمریکا از برجام، اقتصاد...
هفت روش برای ایجاد اعتماد به کسب‌وکار در دیجیتال برندینگ

هفت روش برای ایجاد اعتماد به کسب‌وکار در دیجیتال برندینگ

بررسی چشم انداز اعتماد برای کسب‌وکارها اهمیت زیادی دارد و  هفت روش برای ایجاد اعتماد به کسب‌وکار در دیجیتال برندینگ نشان می‌دهد چطور یک برند دیجیتال می‌تواند در خلق اعتماد مخاطب موفق عمل کند. احساس اعتمادی که یک برند برای مخاطب ایجاد می‌کند گاهی به نحوی است که افراد...
ویدیو درخواستی، علیه اقتدار خانواده یا ابزاری برای تحکیم آن؟

ویدیو درخواستی، علیه اقتدار خانواده یا ابزاری برای تحکیم آن؟

این روزها بزرگراه‌های تهران شاهد بیلبوردهایی هستند که مفهومی نظیر VOD بنظر تبلیغی برای سیستم‌های «ویدیو درخواستی» نظیر IPTV است. گفته شده این تبلیغات مرتبط با IPTV تفرقه افکنی علیه بنیان خانواده است و اقتدار پدر خانواده را مورد حمله قرار می‌دهد و حتی نوعی آموزش...
بهترین کاری که بعد از یک اشتباه بزرگ می‌توان انجام داد؟

بهترین کاری که بعد از یک اشتباه بزرگ می‌توان انجام داد؟

شما اشتباه کرده اید! بعد از آن چه باید بکنید؟ بهترین کاری که بعد از یک اشتباه بزرگ می‌توان انجام داد چیست؟ مهم نیست چقدر برای شروع یک کسب و کار، باهوش، لایق یا محافظه کار و دقیق هستید، هر چند وقت یک بار دسته گل به آب خواهید داد! این تنها یک اشتباه ساده­ انسانی نیست...
آداب ارسال ایمیل

آداب ارسال ایمیل

دانستن آداب ارسال ایمیل مهم است چون این روزها استفاده از ایمیل مرتبا در حال افزایش است. من به ندرت نامه دریافت می­کنم. حتی مکالمه تلفنی نیز دیگر زیاد مرسوم نیست، اما همه ما روزانه تعداد قابل توجهی ایمیل دریافت می­کنیم. گرچه هنوز شاهد آن هستیم که افراد در بعضی موارد از...
مهم نیست اگر کارمندان شما در ساعات کاری به امور شخصی می پردازند!

مهم نیست اگر کارمندان شما در ساعات کاری به امور شخصی می پردازند!

مهم نیست اگر کارمندان شما در ساعات کاری به امور شخصی می پردازند!   مسلم است که شما به کارمندان خود برای کار کردن حقوق می‌دهید، درحالی که آنها نیز مانند شما درگیر سامان‌دهی امور شخصی، کارهای بانکی، مسائل فرزندان و غیره هستند. اما با این حال اگر شما یکی از کارمندان...
پنج نکته برای استخدام کارمندان ماندگار

پنج نکته برای استخدام کارمندان ماندگار

مهم ترین نیاز شرکت های نوپا تشکیل یک تیم قوی خلاق و مسنجم است و دانستن نکاتی درباره استخدام کارمندان ماندگار که ارزش آفرینی می کنند اهمیت زیادی دارد. باید در استخدام افراد به عنوان یک سرمایه گذاری، با دقت و قاطعیت عمل کنید. استخدام کارمندان مناسب در یک کسب­ وکار کوچک...
تولید محتوا هدف نیست وسیله است

تولید محتوا هدف نیست وسیله است

توجه به اینکه تولید محتوا هدف نیست وسیله است اهمیت پیدا می‌کند، چون این روزها بازاریابی محتوایی دغدغه شرکت‌ها و مدیران بازاریابی است و عدم توجه به هدف‌گذاری مناسب و برنامه‌ریزی جذب مخاطب درست، هزینه‌های زیادی را موجب می‌شود. در تولید محتوا همیشه هزینه‌های زیاد لازم...
چطور در ساعات کاری با انرژی باشید؟

چطور در ساعات کاری با انرژی باشید؟

چطور در ساعات کاری با انرژی باشید؟ آیا در ساعات کاری احساس خستگی می کنید؟ با امتحان روش های زیر می توانید مشتاقانه به محل کار بروید آمارها نشان می دهند که در محیط های کاری، کارآیی رو به افزایش و استخدام رو به کاهش است. به معنای دیگر افراد در محیط های کاری مجبورند...
بازاریابی ویدئویی بخش مهمی از بازاریابی محتوایی

بازاریابی ویدئویی بخش مهمی از بازاریابی محتوایی

بازاریابی ویدئویی بخش مهمی از بازاریابی محتوایی است و نقش ویدئو به عنوان فرمت جذاب ارائه محتوای در بازاریابی محتوایی هرروز پررنگ تر می شود یک ویدئوی خوب هرچند کوتاه، به بهترین شیوه می‌تواند محصول و خدمات کسب‌وکارهای مختلف را معرفی کند و بسیار بیشتر از متن‌های تفضیلی و...
نقش بازاریابی محتوایی در موفقیت کسب و کار

نقش بازاریابی محتوایی در موفقیت کسب و کار

نقش بازاریابی محتوایی در موفقیت کسب و کار حرف عجیب و تازه ای نیست، همه آنچه در ذیل موضوع بازاریابی مطرح می شود، در توسعه بازار ، فروش بیشتر و نهایتا موفقیت کسب و کار موثرند. مسئله اصلی شاید توجه به مزایای بازاریابی محتوایی به نسبت دیگر روش های مرسوم بازاریابی و...
ویدئوی معرفی کمپین 11ایران در هفتمین همایش کاربردپذیری

ویدئوی معرفی کمپین 11ایران در هفتمین همایش کاربردپذیری

ویدئوی معرفی کمپین 11ایران در هفتمین همایش کاربردپذیری در ادامه می آید. این ارائه کوتاه در بخشی از هفتمین همایش کاربردپذیری کمپین 11 ایران معرفی شد. این کمپین یک حرکت فرهنگی است که تلاش می کند فضای فکری جامعه را برای حضور 11 درصد جمعیت ایران را که شامل افراد معلول و...

Pin It on Pinterest

Share This