چطور در ساعات کاری با انرژی باشید؟

چطور در ساعات کاری با انرژی باشید؟

چطور در ساعات کاری با انرژی باشید؟ آیا در ساعات کاری احساس خستگی می کنید؟ با امتحان روش های زیر می توانید مشتاقانه به محل کار بروید آمارها نشان می دهند که در محیط های کاری، کارآیی رو به افزایش و استخدام رو به کاهش است. به معنای دیگر افراد در محیط های کاری مجبورند...
بازاریابی ویدئویی بخش مهمی از بازاریابی محتوایی

بازاریابی ویدئویی بخش مهمی از بازاریابی محتوایی

بازاریابی ویدئویی بخش مهمی از بازاریابی محتوایی است و نقش ویدئو به عنوان فرمت جذاب ارائه محتوای در بازاریابی محتوایی هرروز پررنگ تر می شود یک ویدئوی خوب هرچند کوتاه، به بهترین شیوه می‌تواند محصول و خدمات کسب‌وکارهای مختلف را معرفی کند و بسیار بیشتر از متن‌های تفضیلی و...
نقش بازاریابی محتوایی در موفقیت کسب و کار

نقش بازاریابی محتوایی در موفقیت کسب و کار

نقش بازاریابی محتوایی در موفقیت کسب و کار حرف عجیب و تازه ای نیست، همه آنچه در ذیل موضوع بازاریابی مطرح می شود، در توسعه بازار ، فروش بیشتر و نهایتا موفقیت کسب و کار موثرند. مسئله اصلی شاید توجه به مزایای بازاریابی محتوایی به نسبت دیگر روش های مرسوم بازاریابی و...
ویدئوی معرفی کمپین 11ایران در هفتمین همایش کاربردپذیری

ویدئوی معرفی کمپین 11ایران در هفتمین همایش کاربردپذیری

ویدئوی معرفی کمپین 11ایران در هفتمین همایش کاربردپذیری در ادامه می آید. این ارائه کوتاه در بخشی از هفتمین همایش کاربردپذیری کمپین 11 ایران معرفی شد. این کمپین یک حرکت فرهنگی است که تلاش می کند فضای فکری جامعه را برای حضور 11 درصد جمعیت ایران را که شامل افراد معلول و...
درباره کمپین 11ایران در هفتمین همایش کاربردپذیری

درباره کمپین 11ایران در هفتمین همایش کاربردپذیری

امروز فرصت کوتاهی داشتم تا درباره کمپین 11ایران در هفتمین همایش کاربردپذیری صحبت کنم. همایش کاربرد پذیری به همت شرکت چارگون به عنوان نماینده انجمن جهانی تجربه کاربری در ایران برگزار می‌شود و در خلال این برنامه متخصصان و فعالان حوزه های مختلف فناوری اطلاعات از تجربیات...
چرا بازاریابی محتوایی برون سپاری نمی‌شود

چرا بازاریابی محتوایی برون سپاری نمی‌شود

اینکه چرا بازاریابی محتوایی برون سپاری نمی‌شود ، در زمانیکه جذابیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های ارتباطی آنلاین هر روز بالاتر می‌رود، موضوع این مقاله است: در اغلب شرکت ها و برندهای بزرگ علارغم درک نیاز به بازاریابی محتوایی و میزان اثرگذاری رسانه های اجتماعی...
برای پیشرفت شرکت خود به مهمانی بروید

برای پیشرفت شرکت خود به مهمانی بروید

اینکه برگزاری جلسات کاری متعدد به رشد و توسعه کسب و کار ها کمک می کند موضوع جاافتاده‌ای است، اما شاید عجیب به نظر بیاد اگر کسی توصیه کند برای پیشرفت شرکت خود به مهمانی بروید و در زمان تعطیلات به کسب و کار خود کمک کنید. اینکه چطور زمان هایی که صرف معاشرت با دوستان و...
استفاده از تلگرام در تعاملات سازمانی

استفاده از تلگرام در تعاملات سازمانی

کمتر کسی تصور می کرد استفاده از تلگرام در تعاملات سازمانی این چنین فراگیر شود و آنچه زمانی ابزاری برای چت های دوستانه بود و نوجوانان را سرگرم می کرد برای پیگیری امور جدی اداری استفاده شود. نرم‌افزارهای پیام‌رسان از جمله پرکاربردترین آنها در ایران یعنی تلگرام نقش مهمی...
چگونه لینکدین به کسب درآمد بیشتر کمک می‌کند؟ بخش اول تصویر پروفایل

چگونه لینکدین به کسب درآمد بیشتر کمک می‌کند؟ بخش اول تصویر پروفایل

برای استفاده بهینه از لینکدین به نحوی که در هر موقعیت شغلی فرصت‌های کسب درآمد بیشتر برای خود ایجاد کنیم؟ بخش اول عکس پروفایل روز جهانی رسانه‌های اجتماعی در حالی در تقویم جای گرفته که شکی نیست که این رسانه ها نحوه زندگی ما را متحول کرده‌اند. بدیهی است که در حوزه شغلی و...
ویدئوی کوتاه ارائه سمیه جلیلی در همایش آینده بهتر

ویدئوی کوتاه ارائه سمیه جلیلی در همایش آینده بهتر

ویدئوی کوتاه ارائه سمیه جلیلی در همایش آینده بهتر  که با موضوع هویت حرفه‌ای در اینترنت در تاریخ 15 مهر ماه ارائه شد.  این همایش به همت موسسه نیکوکاری همگام در مجتمع آموزشی رعد برگزار شد. اطلاعات بیشتر درباره این رویداد در لینک زیر موجود است: http://ayandeyebehtar.org/...
نکاتی مهم در تنظیم صفحه درباره ما در وب سایت

نکاتی مهم در تنظیم صفحه درباره ما در وب سایت

اتفاقا با اینکه صفحه درباره ما یکی از مهمترین صفحات وب سایت شرکت است، معمولا ضعیف ترین صفحه نیز هست. در ادامه نکاتی مهم در تنظیم صفحه درباره ما در وب سایت ارائه شده است: کدام یک از صفحات وب سایت شما، بیشترین بازدید را دارند؟ صفحه «درباره ما» اگر اولین نباشد، به احتمال...
پنج کاری که هرگز نباید در فیس بوک انجام دهید.

پنج کاری که هرگز نباید در فیس بوک انجام دهید.

آیا مردم به اندازه کافی در فیس بوک شما را «Like » نمی کنند؟ در اینجا آنچه باعث می شود طرفداران، از شما دور شوند ذکر خواهد شد. فیس بوک این روزها به یک ابزار غیر قابل اجتناب برای کسب و کار تبدیل شده است. چرا؟ چون در آنجا یک بیلیون از افراد، در حال تعامل هستند. همچنین به...

Pin It on Pinterest

Share This